lördag 31 mars 2007

Halli hallå!











Idag har jag varit in till Skapa Hobby på Hornsgatan och pysslat lite. Jag kom in strax efter elva och gick hem strax efter att de stängde klockan fyra.

Hann med att göra 5kort idag.
Känns som om jag behövde göra det nu då jag ska ha ett tufft ämne i skolan på måndag.
Men två av korten tänkte jag visa upp här, så får ni se hur de ser ut!

Är det någon som har ett tips föresten på hur jag får in bilderna i texten... Inte högst upp?!
Det vore jag tacksam att ta emot tips om!

Jag träffade på Laila inne på Skapa, men det kanske inte är så konstigt eftersom hon jobbade där idag *ler*
Det var mycket mysigt och trevligt!
Träffade även på Mia och hennes kompis Carina, som oxå var där för att pyssla lite.

Just nu så sitter jag här hemma med färg i håret. Tänkte ändra hårfärgen till brun eftersom mina slingor har växt ut något! Får väl se hur jag ser ut efter i kväll *skratt* Kanske blir tvungen till att raka av mig håret istället!!! *huvva*

Kram kram Karin




2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Åh så kul med en pysselträff!
Mitt tips för att få bilderna dit du vill i texten att sätta markören på kortet och sedan dra det dit du vill ha det. Hoppas du förstår hur jag menar.
kram Annika

Anonym sa...

Tack snälla du för sällskapet i butiken idag! :-) Vi får se till att träffas så jag också får vara med och pyssla själv... ;-)

///Laila