onsdag 25 mars 2009

Ha ha ha... Bättre sent än aldrig sägs det ju...

... Så här har ni mig igen...

Det har varit upp och ner med min energi och jag har inte orkat sitta ner och skriva någonting på länge. Vare sig det nu har varit brev, mail eller ett nytt inlägg på min blogg.

Jag har varit arbetslös nu i ca två månader och det har varit en tuff tid av misstro på mig själv och orkeslöshet.

Jag har haft fullt upp med att söka jobb och har tagit och arbetat med lite av varje för att kunna lösa pengabristen.
Jag har jobbat som serveringspersonal och med hästar... Vem visste det här för några månader sedan?!
Jag jobbade bla på Globen under melodifestivalen...

Men NU mina underbara vänner... Så har jag hittat mig ett jobb och kommer att börja jobba där from den 4:e Maj!
Jag känner hur jag börjar komma tillbaka i livet och glädjen.

Kram på er alla!
Karin

3 kommentarer:

Maria sa...

Det låter som att du har en spännande framtid till mötes.
Maria

Petra/Paradise sa...

Trevligt med nya ansikten!! Roligt att du hittade till min blogg! =)
Grattis till ditt nyfunna jobb! Hoppas du får vara kvar även efter 4 maj! *håller mina tummar* =D
Såklart jag har en mall! =)
Flera har frågat efter den å jag får nog ta å lägga upp den på bloggen (har förvisso redan gjort det en gång..nångång i juli förra året, men för att slippa leta så lägger jag upp den igen *lovar*) =)
Trevlig helg =)

Tussemaja sa...

Visst är det jobbigt med sådana perioder! Skönt att du i alla fall har hittat ett jobb! Hoppas dessutom du kommer trivas där.
Vi ses snart!