lördag 23 januari 2010

Så har det hänt igen...

Jag har väl fått pysselinfluensan antar jag *ler* Har testat på att göra en ny sorts kort... Det har blivit bla ett "neverending" kort och ett hmmm... Dragspels? kort!
Men jag har tyvärr ingen att ge det första kortet till... Ingen som ska gifta sig?! *ler* Detta är första sidan... (Ja, jag vet att den hamnade på snedden, men ni får ha överseende med mig *ler*)
Man öppnar alltså detta kort flera gånger och kommer till en ny sida varje gång tills man till sist hamnar på förstasidan igen! Ganska roligt faktiskt... Och väldigt lätt... hittade en film om hur detta koort görs på youtube. Den här sidan kommer man till när man öppnar kortet första gången...


Då man vikt upp den ytterligare en gång så hamnar vi här.



Efter ytterligare en uppvikning så kommer vi till kortets sista sida. Och efter att vika upp denna sida så kommer man till framsidan på nytt och kan bara bläddra vidare hur många gånger som hellst, tills kortet blivit utslitet :)




Här är ett... låt oss kalla det ett dragspelskort. Detta behöver man visserligen inte öppna på något sätt, däremot så kan det stå upp som ni kanske kan se.





Den stämplade bilden sitter fast på "dragspelet" så den är liksom 3D framför själva kortet! (Om man nu kan kalla det för det *skratt*
Nå, detta blev en liten uppdatering om vad jag har för mig. I kväll ska jag träffa en gammal vän som jag inte träffat på länge. Vi ska gå på bio och det har jag inte heller gjort på riktigt länge, så det ska böi rätt så kul faktiskt!
I gårkväll så hade jag en kompis på besök, och vi satt och snackade till klockan tre på morgonen, så jag är kanske inte alltför pigg idag... Hmmm, hur kommer det sig att man kunde vara vaken så länge då man var yngre utan att känna sig så här trött dagen efter?!
He he he... kanske somnar på filmen ikväll...
... Så om ni ser någon på biografen ikväll som ligger och sover, så kan det vara jag... Väck mig då försiktigt när filmen är slut är ni snälla!
Kram kram






1 kommentar:

Laila sa...

Nu är hon på gång! ;-)
Härliga kort