måndag 8 februari 2010

Innebandy = Träningsvärk

*skratt* Vilket skratt jag är vad gäller innebandy.
Det vill jag säga oxå att jag var sämre förra året... Fast det betyder absolut inte att jag var bättre i år *ler*

Visste i alla fall åt vilket håll jag ville ha klubban. Vårat lag hamnade på en 10e plats utav 10 möjliga lag.
Det var dock skönt att ha varit med för nu slipper jag att träna någonting mer resterande delen av året *hi, hi*

Festen efteråt var som alltid fantastiskt härlig och kul. Det var full fart från början till slut.

Och gårdagen började med att solen sken i Karlstad som det sägs att den gör...

2 kommentarer:

Laila sa...

*gapskratt*
Å nu kan hon inte gå på en vecka.
Men det viktigaste är att du har haft kul!

Carina "Ina" sa...

Solen skiner "alltid" i Karlstad - och gör så även 8 mil därifrån :-)