måndag 12 november 2007

Vad händer?!

Jag har märkt att jag har utvecklats mycket den senaste tiden vad gäller mina kort... Min färgläggning har blivit mycket bättre än tidigare och det på kort sikt. Jag kanske skryter, men det är inte så jag menar. Är bara förvånad över resultatet.

Har två kort som jag har gjort som jag snart kommer att lägga upp här som "bevis" på vad jag menar.

Igår var jag iväg på DT-träff på Mians scrap & design där vi fick använda oss av diverse roliga saker.
Tyvärr så kände jag mig väldigt osäker på att använda mig av sakerna så jag blev inte riktigt nöjd med själva resultatet... (Som ni förresten kan se på Mians galleri så småningom)
Nåja, de andra gjorde mycket fint av det som vi använde oss av.
Men det var helt nytt för mig.
Har ju mest använt mig av stämplar då jag gjort kort...

Kram på er alla!
/Karin

2 kommentarer:

Laila sa...

På´t igen Karin. Man lär sig nya saker hela tiden. Du är så himla bra på att stämpla och vika teabags. Du kommer att bli bra på annat också.

Krya på dig gumman! ♥

Miapuh sa...

Tjoho!
jajamensan du har verkligen utvecklats och gör jättefina kort :D

.. blir spännande att se de nya grejorna du gjort :D

Läget i dag?
Mås?
Görs?
Pratat med bradstanten?

kramis kramis