torsdag 10 januari 2008

Jag har varit tyst...

Jo, jag vet att jag har varit tyst här på min blogg.
Det är mycket som händer just nu och det mesta som händer är dessvärre mycket jobbiga och tråkiga saker...

Livet blir inte alltid som man har förväntat sig att det ska bli.

Man kämpar och kämpar och vissa gånger vill man ge upp, men så hoppas man åter igen och vissa gånger blir man sårad. Riktigt sårad in i själen. Det är jobbigt.

Jag och min man har en kris just nu, eller rättare sagt så är det väl han som har den där krisen.
Igår så var jag så säker på att jag skulle ta och avsluta förhållandet pga. att jag inte orkar vänta på att han ska hitta känslorna till livet igen.
...Det blev inte som jag hade tänkt mig och nu har jag åter igen gett honom en ny chans. Men den här gången är det sista chansen.

Vi får se vad livet har i vår beredskap.

Till nästa vecka så måste jag i alla fall få ihop två kort!
En är till min bror som fyller 55 (tror jag *ler*)
Och en är till en person som verkligen betyder mycket för mig.

Kram Karin

7 kommentarer:

Monkan sa...

Hej vännen...ja livet är inte alltid en dans på rosor.
Här har vi det lite knivigt nu också, men det är hälsoskäl.
Jag önskar er all lycka på vägen och hoppas inte det blir något fler problem
kram kram

Witch sa...

Men åh kära vännen!! Så ledsen jag blir för er skull :( Hoppas verkligen att det löser sig så att ni får förbli en familj!
Håller tummarna!
Nu har jag lagt till dig på min andra blogg så du kan läsa.
*STOR KRAM*

Miapuh sa...

Hej stumpan!
Massa kramar hoppas de löser sig
Ring nån dag om du vill

/ Mia

Anonym sa...

Här kommer lite stärkande kramar till dig. Du är stark som ger din man en chans till. Jag hoppas innerligen att allt löser sig till det bästa för er båda.

Kramar

Annika kort & gott sa...

Livet blir tyvärr inte alltid så där bra som man önskar. Jag hoppas dock att ni kan reda ut allt och få det att fungera.

kram Annika

Anonym sa...

Jag har tre saker att säga till dig vännen..

1. Du har det största hjärtat som finns och är alldeles för tålmodig och god.

2. Jag hoppas allt ska lösa sig till det bästa, att du och dina flickor får harmoni och lycka, för endast det bästa är gott nog.

3. Jag finns för dig!

MÅNGA KRAMAR

Unknown sa...

Hallå lilla gumman!
Läser vad du skriver och tänker på dig, eller rättare sagt er allihopa! Kämpa är jobbigt!Hoppas det går åt rätt håll!
Finns här om du vill prata!
Kramar
Ingrid i S-näs!