fredag 28 december 2007

Julen är förbi...

Nu är julen förbi med alla paket och all god julmat.

Mina barn gav mig senaste Harry Potter filmen på DVD och senaste Harry Potterboken (Som jag läste ut på 2 dagar)

Yngsta dotterns favorit julklapp fick hon av oss... Hon var iväg igår och tog hål i öronen. Hon är så glad för sina nya hål!

Äldsta dotterns favorit julklapp måste nog ha varit tidningsprenumerationen på "Härliga hund" från min bror med familj.

Maken fick ett presentkort av barnen på en klädesbutik, så även han blev nöjd *ler*

Maten var god och uppäten så gott som!

Nu sticker jag och barnen ner till mina föräldrar för att fira nyåret med dem. Maken kommer på nyårsafton han oxå!

Gott nytt år på er allihop!
Kram Karin

3 kommentarer:

joggemia sa...

Låter som om alla blev nöjda med sina klappar! Härligt!

Gott nytt år!

Kram Mia

~:Johanna:~ sa...

Hej tjejen! Hoppas att nyåret blir lika bra som julen. Snart blir det dags för en pysselträff igen, så hoppas att vi ses då.

Kram

netha sa...

Både jul och nyår är förbi, så då passar jag på att önska dig Ett Riktigt Gott Nytt År.
Hoppas din jul var härlig.