söndag 18 maj 2008

Sömn

I helgen har jag fått min sömn till slut.
Efter att ha haft sömnsvårigheter, som kanske har sina förklaringar, så har jag till sist fått sova ut!

I fredags så somnade jag i soffan klockan sex på kvällen och vaknade igen först klockan nio på lördag morgon. För er som räknar lite snabbt så blev det alltså 15timmars sömn!

Det är så skönt att ha fått sova ut.

I helgen har jag oxå haft fullt upp med att packa. Har nu kommit upp i 18 eller 19 flyttkartonger. Det känns inte ens som om jag har kommit halvvägs *suck*

Men det går sakta framåt i alla fall!
Kram Karin

3 kommentarer:

Tussemaja sa...

Vad skönt att du fick sova ut! Kroppen behöver det ibland. Hoppas det går bra med packning och flytt. Tänker på dig!

Anonym sa...

Jag hoppas att du snart kommer till ro. Många flyttkartonger blir.....

Anonym sa...

Ville bara säja att jag kikat förbi din blogg... Du såg nedstämd ut på busshållplatsen. Nu förstår jag varför. Ska fixa så vi kommer i kontakt igen. Bra att prata du vet! Kram H