tisdag 20 maj 2008

Min makes nya kvinna

...kommer att flytta in i vårat gamla hus och jag flyttar ca 5km därifrån.

Barnen kommer att kunna bo varannan vecka hos oss var och vara kvar i skolan.
Skönt då allt löser sig.

Längtar verkligen till den 16e Juni nu. Det är då jag flyttar.
Vet inte än hur det blir, om jag ska skaffa en hem telefon. Troligtvis så blir det så att jag bara kommer att använda mig av mobilen. tror att det blir billigast så i längden.

Var igår till nya huset igen för att se lite hur jag ska mölera. Det är så fint i gammaldags stuk.
Min vän Linda var med mig dit och hon tyckte att det var en idyll, med vattnet precis nedanför huset.
Hon blev tom avundsjuk på mig *ler*

Vill bara flytta nu, så att jag kan koncentrera mig på mig själv och på mina barn.
Kram så länge!

13 kommentarer:

~:Johanna:~ sa...

Det är verkligen skönt att veta att allt löst sig för dig. Hoppas att tiden går fort fram till flyttdagen.

Ha det bra
Kram

Monkan sa...

Hej vännen. Vad mysigt det låter med din nya bostad....gud vad konstigt det ska kännas att han redan proppar in en ny dam i huset...usch....tänker på dig och flickorna
kram kram

Tussemaja sa...

Skönt att det går åt rätt håll i alla fall. Snart är det den 16:e så du kan flytta! Sköt om dig!

Laila sa...

Jag förstår dig! Det måste vara skönt att få lämna det bakom sig och börja från början nu. Tänker på dig och tjejerna ofta! ♥

Miapuh sa...

Hej!
Hur har du det?
kramis

Sollan sa...

Hej vännen! Tänker på dig massor. Skickar stoora styrkekramar.

Annika kort & gott sa...

Halloj tjejen!
Nu var det ett tag sedan jag var här inne och kollade läget. Det ser ut som att det ljusnat lite för dig sedan sist och huset du ska bo i verkar underbart.
kram Annika

Anonym sa...

Hej min vän! Hur har du det bara? Skriv gärna!!! :-)
Styrkekramar till dig!
/Carina

Annika sa...

Så tråkigt att ni går skilda vägar du och din man! Men skönt att det löst sig med bostad mm. Ha det gott! Sköt om dig! *kram*

Anonym sa...

Idag är det dagen D - jag hoppas att du snart kan landa och bara ägna dig åt dig själv och tjejerna. Massor av kramar till dig.

Linda (BlueEye) sa...

Hej!
Tänker på dig!

Kram Linda (från Creative)

Anonym sa...

Hej hjärtat.

Hoppas flytten har gått bra och att ni trivs i det nya huset. När du har tid över och lust får du gärna skicka ett litet mail och tala om hur det går.

Tänker på dig! Du vet väl att du är fantastisk?!!!

KRAM

Anonym sa...

Hej där !
Hoppas flytten till ditt nya har gått bra och att du efter omständigheterna mår bra.
Det är många cybervänner som flyttar och även jag. Så tänk bara så fint vi kommer att få det när det blivit ordning på allt och allt är uppackat. Sådär lagom tills höstmörkret börjar falla och man kan tända ljus och ta en kopp hett the i mystofflorna....
Kramen Maria