måndag 11 augusti 2008

Tiden rullar på...

Slut på semestern slut på sommarvärmen... Hoppas dock att vi får lite värme till. Tror att de pratade om att på onsdag kommer värmen åter. DEt vore väl bra skönt?!

Jag sitter nu i soffan här hemma och har en kurrande katt som halvsover (tror jag). Hur kan hon annars ligga och kurra?!

Jag har haft lite kul nu de senaste dagarna med att se vad Cleo gillar för konstigheter...
Än så länge har jag kommit på att hon gillar:
  • apelsinjuice
  • hallonsylt
  • banan

Hur kan en katt gilla sådana här konstigheter?

*mysko*

Ska snart gå och lägga mig, börjar bli trött!

Det var min första arbetsdag idag på jobbet efter semestern idag och det känns att man går upp vid 5 på morgonen.

Just ja!

Om någon läser detta som vet att jag egentligen borde ha deras telefonnummer, men inte varit i kontakt med dig på ca 2 månader, så beror detta på att min mobil gick sönder för ett tag sedan och jag lyckades förlora precis alla mina telefonnummer som fanna lagrade på mobilen,,,

Skicka då gärna ett SMS med namn, så skulle jag bli glad!

Kram kram Karin

6 kommentarer:

Tussemaja sa...

Vad mysigt med en liten kisse. Söt är hon också.
Då kan ju våra katter kompa ihop... min Tequila är tokig i rödbetssallad och creme fraiche med paprikasmak. Samt ostbågar och chips.

Miapuh sa...

Tjenare!
så söt liten kattflicka :)
Har du klippt dig med oj, snyggt.
JAg vill med komma o leka nån gång :)

Hoppas det är ok med er, här sådär opererade bort en tandfan i går
kramis

Monkan sa...

Ha ha, katter är inte riktigt normala, de kan äta vad tokigt som helst har jag märkt :) Hoppas du fått ordning på din mobil igen, för utan den är man ju rökt !
kram kram

Sollan sa...

Hoppas du har överlevt första arbetsveckan. Jaa,håller med om att det är lite skumma saker eller så är det vi som tror att katter inte kan tycka om sånt, hihi. Vi har chokladglass, pommesfrites, donuts, ost som favoriter bla. =D

Annika kort & gott sa...

Visst är det härligt att träffa gamla vänner igen! Vill ju se de fina korten du gjorde, så visa gärna dem.
kram Annika

Frusvea sa...

Men åhhh så ledsen jag blir att läsa att ni ska skilja er :( Kram kära Karin !!! Men det var ett helt underbart hus och en ännu mer underbar liten kattbebis :)
Hoppas att vardagen blir lugn och bra igen !!!
*kram*