lördag 9 augusti 2008

Jag har fått en liten bebis!



Hon heter Cleopatra, men vi kallar henne för Cleo!


Jag har väl så gott som kommit in mig nu i mitt hus och trivs underbart bra här ute på landet. Mitt liv är lugnt och skönt. Men varannan vecka så är här liv och rörelse, då flickorna kommer hem efter en vecka hos pappa.



Yngsta dottern har det dock jobbigt att vara utan mig. Känns jobbigt även för mig att höra, då hon ringer och gråter, att hon saknar mig så!



Men jag tror att allt kommer att bli lättare då skolan börjar och livet blir mer rutin!



Har hunnit vara ner till Gotland nu i sommar. Första gången för mig! Det var som att hamna utomlands!




Har haft mina tyska kusiner på besök och så har jag varit och besökt mor och far!




På måndag är det dock dax igen att ta tag i arbetet!

Ska bli skönt det oxå faktiskt! ;)





Kram kram Karin












4 kommentarer:

Perparazzi sa...

Det ser ju ut som du hamnat på ett riktigt mysigt ställe.
Synd att Laila inte lyckades smussla med Cleo....
Hon ser ju så gullig ut.

Monkan sa...

Vad mysigt med Gotland, har ju hört att det är rena sagoriket att åka dit.
synd bara att det är så skitlångt härifrån lappmarken.
Ursöt kisse och vilket gulligt hus du bor i !!!! DIT ska jag leta mig någon gång :)
kram monika

Anonym sa...

Underbara flickor med sin fina mamma! Härligt hus och underbara kissemiss! Blir så glad av att läsa att du har det bra, du är bara värd det bästa!!!

KRAM

Anonym sa...

Vilken underbart söt liten pisse !