fredag 8 juni 2007

Det har varit mycket nu....

Som vissa av er vet så var det min man som låg inne på sjukhuset. Han svimmade hemma och jag fick inte liv i honom så jag tillkallade ambulans.
40 minuter låg han avsvimmad innan jag lyckades få honom att vakna.

Han fick liggavar på sjukhuset från natten till lördag till måndag eftermiddag. Tog prover men fann ingenting.

I lördags var jag iväg på ett bröllop som vi egentligen skulle gått på tillsammans. Det var en mycket trevlig båtfärd på en tille från kyrkan till festlokalen.

Så var det då det här med hus igen *suck* Vad ska man säga?! Huset som jag blev förälskad i fick vi ju inte och vi tittade vidare och fann ett till som föll oss i smaken...
Men vad händer?!

Vi får ett samtal från förre mäklaren som berättar att köparna dragit sig ur... och att vi då hade högsta budet...
Vi budar nu alltså på ett annat härligt hus...

Kan berätta att just nu, idag så måste vi bestämma oss för vilket hus vi ska ha. Vi har högsta bud på båda husen...
Båda husen har lika många fördelar som nackdelar mot varandra. Står verkligen mellan två höstackar här... vad göra, vad göra?!

Vi får väl se hur det blir!
Kram Karin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gums
ge mig länk till bilder om det finns på husen är du rar. Blir sååå himla nyfiken!
kram monika

Miapuh sa...

Tjoho!
Tack för alla kommentarer :)
Flickan med snäckorna har jag beställt från usa, har en kille med på stranden :)(stämpel alltså) snart lär du se kort med honom med.. hihi

Läget i dag?
Köpt något skoj? jag har bara köpt lite stämplar, hii
kramis

Miapuh sa...

Vilket hus blid e o vart ligger de??

nyfiken ju maila el sms:a

kramis o lycka till

Hoppas gubben mår superduper nu o du med