onsdag 12 december 2007

Mycket har hänt sedan senast!

Oj oj oj!

Kanske dax att uppdatera lite *ler*

Snart har det bllivit dax för avslutning i skolan!
Redan på fredag är det dax för mig att traska sista dagen till skolan för en avslutning och ett diplom *ler*

Det har gått fort... Fortare än jag trodde var möjligt!
Och jag har *kors-i-taket* klarat av det!!! Jag av alla människor, det är knappt att jag själv kan tro att det är sant!

Jag kommer att sakna mina vänner på skolan, men samtidigt så kommer det att vara skönt att slippa fler tentor *ler*

Trodde att vi skulle ha alla våra lärare samlade på skolan på fredag för vår avslutning, men tyvärr inte. Inte ens min favorit lärare kommer att komma dit och det gjorde mig riktigt besviken. Hade verkligen hoppats på det!

Men men!
Sådant är livet!

Kram på er alla som har stöttat och trott på mig det här året! Och tack till alla mina brevvänner som har accepterat att jag inte har varit så bra på att höra av mig på hela året!

Kram kram Karin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS till examen!
Får du långledigt nu över jul hoppas jag :o)

Kramar
Ulrica

joggemia sa...

Jag vet inte vad du pluggat för något (nyfiken är jag dock), men jag förstår att det känns skönt att det är över. Pluggade själv i 3 ½ år för några år sedan och det ÄR tufft! Ett jättegrattis till diplomet!!

Kram Mia

Laila sa...

Slå dig för bröstet.
Sträck på dig och säg
Fy fan vad jag är bra!

För det är du! Det är strongt av dig att kämpa som du gjort under året. Men jag har trott på dig under hela tiden. Jag är så glad över att du fixade det!

Kram på dig gumman

Anonym sa...

Jag skulle precis göra en efterlysning på den rara men så hade hon uppdaterat. Åh så skönt att du är färdig nu. Bra kämpat, men så är du ju fantastisk också!!

KRAMAR

Monkan sa...

Grattis till din "examen". Härligt att ha den gjord! Nu är det till att glänsa på arbetsmarknaden :)
stor kram från Monika