tisdag 1 juli 2008

Jag mår så bra!

Nu har jag då flyttat in i mitt nya hus. Det är sååå härligt och fint. Rent idylliskt faktiskt, med vattnet ca 30 meter från huset.

På mornarna då jag sitter med en kopp te vid köksbordet och ser solen stiga upp över bryggorna, då är livet bra underbart!


Kom gärna förbi på en kopp fika *ler*


Har beställt en kamera nu så att jag kan visa er hur det ser ut... Men jag får den inte förän på fredag...om inte på måndag!

Kameran jag har köpt är en Canon PowerShot G9, har hört att den ska vara bra!


Kram på er alla och tack för era uppmuntrande ord... De har behövts!

8 kommentarer:

Tussemaja sa...

Vad härligt Karin! Ser fram emot att få träffa dig igen.
Och grattis till en fin kamera!

Laila sa...

Hallojsan gumman!
Jag hoppas verkligen att du landar rätt nu i detta hus, i ditt nya liv.

Å visst kommer jag förbi! ;-)

Monkan sa...

Hej vännen och vad skönt att höra att du har det bra nu. Jag önskar er all lycka.
Nu är sommaren räddad med en ny kamera ! Grattis till att ha havet som granne, det är underbart :)
Kanske jag dyker upp nästa vår på en date !
kram monika

Anonym sa...

Hmmm de e många mil bort. Men har du nu en kamera så får du gärna skicka bilder på hur det ser ut...

Sollan sa...

Åh, så härligt att du mår bra!! Grattis till nya kameran och hoppas att du sätter den i arbete.
Kramar om!

netha sa...

Härligt att det verkar har löst sig för dig och att du nu njuter ev eget boende.
Nu är det dax att börja Ditt nya liv, så spännande.
Kramis och ha en fortsatt mysig sommar.

Annika kort & gott sa...

Vad skönt att höra att du mår bra. Hoppas att du ska trivas riktigt bra i ditt nya hus och med den nya kameran!
kram Annika

Perparazzi sa...

Gratulerar till ett bra kameraköp
Ser fram emot att få se lite bilder du tagit sen. :-)