torsdag 9 augusti 2007

Fått skäll...

Hmmm , jo det är sant!

Jag har fått skäll på att jag inte visat mina senaste kort här i bloggen *ler*

Så jag får väl be om ursäkt för att det dröjt!

Detta kort blev jag mest nöjd med.
Nå, vad tycks?


Har gjort några fler kort men har inte fotat dem!



Jag har haft min kurskamrat här och vi har suttit och försökt bli klara med vår Årsredovisning. Till slut så tror jag nog att vi lyckades. Hoppas bara att vår lärare oxå tycker att det duger. Vi satt väl runt 10 timmar och hade näsan i papprena. När hon åkt så satt jag en stund till för att få det perfekt i ett excel ark... *stön*




Men sent om sider så blev det klart.




Nu ska jag bara plugga lite mer inför tisdag då jag åker in till skolan. Måste komplettera en uppgift till en tenta jag gjorde dagen innan midsommarafton. *suck* Inte så stimulerande att känna jag måste plugga på lovet, men jag SKA klara av kursen. Det är viktigt för mig!




Med denna sista strip säger jag tack och hej för denna gången!




Kram Karin


3 kommentarer:

Sollan sa...

Såå läckra kort!! Gillar evrkligen din stil på korten, härligt med omväxling. Jag håller tummarna för att du får mvg på tentan nu efter allt jobb.
Kalle är såå min favorit!! Ha det gott!
Kramen

Annelie sa...

Jättefina kort, vännen! och lycka till med kompletteringen, hoppas du får superbra betyg nu!
KRam Annelie

Miapuh sa...

Tjoho!
oh vad fint kort :) har du med den stämpeln med igelkotten hihi..
Håller tummarna för MVG
kramis