tisdag 14 augusti 2007

Äääääntligen SOMMARLOV!!!

Nu så är jag till sist klar med sista biten av provet *pust*
Tror dock att det faktiskt gick rätt så bra. Känns som det i alla fall! Får jag ta mitt sommarlov nu?! Jag som har haft det hängandes över mig hela sommarlovet.
Min kurskamrat och bänkgranne Saga sa att det var helt okej att jag nu kan ta ut de 8veckor långa sommarlovet från och med nu.

Hmmm, frågan är om det bara är så att hon vill slippa ha mig brevid sig i skolan *skratt* Men det kan jag ju inte unna henne, eller hur?!
Tror nog att jag ska gå till skolan på måndag bara för att jäklas med henne *ler*

På vägen till skolan idag gick jag förbi Sagas och mitt fik där vi brukar sitta och äta frukost innan det är dax för oss att vandra vidare till skolan. Besim, ägaren, hade saknat oss och jag sa att på måndag dyker vi upp igen!

Sedan så tog jag och åt lunch med Monika, en tjej som jobbar på skolan! Mycket trevligt och god mat fick vi med!
Här kommer nu lite bilder på kort jag gjort och en låda som jag har dekorerat men som jag missat att visa... (Sorry, Sollan *ler*)

Titta och njut!
Kram Karin





Inga kommentarer: