onsdag 15 augusti 2007

Åh, jag är lyrisk *ler*

För några veckor sedan så handlade jag via nätet i Stämpelbodens webbutik 3 stämplar.
Har dock inte fått dem än dessvärre, så jag ringde till dem idag och de var hur goa som hellst.
Det visade sig att vissa stämplar varit restade och att det hade blivit lite misstolkning mellan dem och tryckeriet.
Nåväl...
Mina stämplar, eller en del av dem skulle i alla fall ha gått iväg med posten igår.
Hon tog mina uppgifter och skulle höra av sig om utifall att det inte kom allt.
Dessa har jag föresten beställt ;0)


Så ringer det hit och så plötsligt är det de från butiken. De är så ångerfulla, för att det visade sig att just min beställning (och det har aldrig tidigare hänt) är alla stämplarna restade på. Jag har ju dock inget brottom, men hon bad så hemskt mycket om ursäkt och menade på att de skulle ha ringt till mig på en gång men att det blev lite för mycket och jag "glömdes bort".


Jag sa att det är ingen fara, men att då får jag alltså stämplarna på fredag.
Absolut, sa hon och menade på att jag skulle plocka ut en ny stämpel som jag skulle få i kompensation. Fattar ni ångesten över att vara tvungen till att välja en av alla deras fina stämplar?! Jag frågade i vilken prisklass, men hon sa att jag fick välja helt fritt... Så nu är det gjort och jag kommer alltså få ytterligare en stämpel i lådan Hi hi hi


Kram Karin







2 kommentarer:

Frusvea sa...

Snacka om att du har turen med dig !!! Både ipod och gratis stämpel på samma dag - vilket flyt :D Och det är så skönt när det är trevlig personal som är serviceinriktad och vill göra sitt bästa för kunderna. Men nu är jag nyfiken - vilken valde du? :D
*kramis*

Annika sa...

Men så bra! En gratis stämpel, vad skoj! Inte fy skam det inte. Läckra stämplar du valt, speciellt ögat, det gillade jag massor. Ha det gott! Kramis!