onsdag 4 juli 2007

Försov mig *gulp*

Suck och stön!
Idag försov jag mig... Jag kom till jobbet klockan nio idag fastän jag tänkt mig att vara på jobbet klockan halv åtta...

Nog för att vi har flex, men det är inte så smart att försova sig då det är sista dagen för bokslutet.
Hmmm. Nåja, jag fixade in bokföringsordrarna rätt så fort. Hann klart det jag hade på bordet till halv 10 då vi hade fika i alla fall!

Nu på eftermiddagsfikan så bjöd jag chefen på en glass. Hon blev så glad så *ler*
Nämnde för henne att om det finns någon tjänst ledig framöver, runt December/Januari, så vore det bra om hon kunde ha mig i åtanke.

Då nämnde hon själv att det skulle hon absolut, och hon berättade att hon sett min utvärdering sedan praktiken/LiA:n och den hade jag ju fått riktigt bra betyg på *ler*

Så håll tummarna att jag kanske slipper söka jobb framåt vad det lider...

Kram Kram Karin (Som inte ser fram mot att få jobba till klockan 17:30 idag pga att hon försov sig!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det straffar sig att försova sig. Själv var jag på jobbet strax efter 06.35 så jag känner mest för att gå hem och lägga mig just nu men jag får uthärda en timme till här. Sitter i receptionen också så jag har inte möjlighet att smita och ta den tidigare bussen. Men det ger ju i alla fall en timmes extra tid på flexen :-)