lördag 28 juli 2007

Varför gör man detta??

Varför åker man iväg till någon som har bjudit in oss på middag, då man vet hur det kommer att sluta?!

Vi var iväg ikväll och jag fick höra det ena efter det andra... Att jag var ointelligent, att jag säkert aldrig har motionerat i hela mitt liv, att jag inte kan räkna huvudräkning och att jag måste ha gått upp i vikt...

Man blir ledsen för mindre...
Det slutade med att jag gick till mina tjejer och mös med dem istället!

Kram från en irriterad Karin

4 kommentarer:

Laila sa...

Men är det sant! :-O JAg är helt mållös. Å ännu värre blir det om det är den middagen jag tror jag vet du skulle på.... Men R då?

Sollan sa...

Ja, det kan ju tyckas som självplågeri. Du visste ju redan innan hur det skulle bli, så varför inte bara s**** i vad x säger och förundras över hur bitter man kan vara?? Ta inte åt dig det minsta, för jag tror inte ens att det handlar om dig.
Skickar styrke kramar i massor!!!
KRAAAAM

Anonym sa...

Troligen för att vi är så väluppfostrade och inte tackar nej när någon bjuder hem oss.
Förstås att du blir ledsen, man räknar ju med att ha trevligt när man blir bortbjuden

kram am

Annika kort & gott sa...

Det är verkligen bra fråga, är det kanske så att man som am säger är för väluppfostrad eller att man någonstans hoppas att det ska bli bättre den här gången?

Vad säger din man när folk tilltalar dig så här? Jag hoppas att jag hade sagt ifrån och sedan åkt hem...
kram Annika