fredag 27 juli 2007

Jag har varit sysselsatt!

Hej och hallå!


Häromdagen så hade min yngsta dotter namnsdag och bestämde sig för att vilja ha pirog till namnsdagsmiddag... Så det var bara för mig till att ställa mig och göra ett gäng *skratt* Fast det blev ganska så lyckat... eller vad tycks?
Någon dag senare så upptäckte jag till min förskräckelse att jag var på väg till Gustavsberg *ler* Jag hamnade ute hos Sollan, Lailas vän. Sollan bodde helt idylliskt med stor tomt och utsikt över hamnen. Här ser ni både Sollans och Lailas ändlyktor då de bär in mina pysselsaker till huset.
Visst är det vackert?!... huset alltså!
Det första kortet jag gjorde blev till en nätvän som precis har fyllt år... Jag är så försenad med att skicka ut födelsedagskort så det är sorgligt åt det. Jag är mycket nöjd med kortet som man öppnar bara på halva sidan...
Här ser ni kortet lite öppnat!


När jag väl kom igång med att göra kort så satte min energi fart och nästintill bara spottade ut kort. Fast det är kanske inte så konstigt då jag inte haft tid att pyssla på sä länge nu.


Sedan blev det ett kort som jag tinte riktigt kom överens med... Det blev inte riktigt som jag tänkt mig och är en aning missnöjd med det, men det kan ju alltid användas... *ler*

Jag passade på att göra lite födelsedagskort nu, eftersom det inte kommer att finnas tid sen då det är dax att gå tillbaks till skolan.
Här kommer nu det sista av mina kort som jag gjort. Har fått ett gäng sådana där spännen och jag har inte kommit på användningsområdet än förens nu *ler*
Blev rätt så nöjd med kortet. Det rosa bandet knyts på baksidan av kortet.
Här kommer nu insidan på kortet. Det finns mycket plats att skriva på!
Detta var första dagen som jag träffat Sollan och jag måste säga att vilken underbar tjej hon var/är. Det var jätte härligt att träffa er båda två tjejer, detta måste vi nog göra om... vad säger ni?!
Kram Karin

2 kommentarer:

Laila sa...

Tack själv för en trevlig dag. :-)
Men dte där med våra rumpor.... Tur att du inte tog den andra bilden! ASG

Du är makalös på att hitta på nya former på dina kort! Räkna med att jag kommer att norpa några ideér

KRAM

Miapuh sa...

Tjoho!
oj har du så många nya PB :)
hihi. jag vill med leka ju =)
superfina kort