måndag 2 juli 2007

Svaret på tentan

Igår så kom svaret på tentan... *gulp*
Hade dock mer poäng än vad jag hade hoppats, men ändå inte tillräckligt för att få ett G. Men min underbare lärare hade hälsat att om jag bara kompletterar med en av uppgifterna som jag helt hade hoppat över så skulle jag slippa att göra om HELA tentan... Så nu slipper jag alltså att göra en hel OMTENTA!!! Kan ni förstå vad lycklig jag är just nu!!!

Jag har nu klarat mig igenom en dag på ekonomiavdelningen och trivs verkligen här! Konterade mest hela dagen igår, men det tycker jag bara är kul. Idag kommer jag att gå igenom lite fakta som jag kommer att använda vid en kvartalsrapport som jag ska göra innan veckan är slut. Tänk vilket ansvar de ger mig *ler*
Fick föresten riktigt fina betyg härifrån sedan jag gjorde min praktik här i våras. MVG fick jag och en otroligt fin kommentar som jag ju inte har med mig nu, dessvärre... Annars så skulle jag skrivit ner den *ler*


Kram och hej!

1 kommentar:

Laila sa...

UNDERBART! Det var härliga nyheter! En sten som lätta från ditt hjärta. Försök nu hinna plugga lite trots flyttbestyren