måndag 2 juli 2007

Helgen som varit!

I helgen så åkte jag ner med barnen till mina föräldrar med barnen. Där kommer de att vara i minst två veckor. Som ni ser så var barnen på gott humör på vägen ner!

Vi tog även med oss barnens kaniner, som mina föräldrar får ta hand om också i några veckor. Min far har gjort en utebur till kaninerna så att de ska trivas. Riktigt stor blev den!Jag åkte ner i lördags och åkte inom min bror på vägen ner. Det var kul att träffa honom och lille Rasmus! Mikaela var iväg på fest.

I söndags så åkte jag hem igen och skulle bara en snabbis inom min bror igen, men fastnade där i kanske 1-1½timme innan jag for vidare.

Mina föräldrar bad mig ta med lite saker till min faster som jag skulle lämna in på"Big In" i Köping, men då jag åkte så ringde jag till henne och hon berättade att det var min kusin Marita som skulle ha sakerna. Hon har precis fyllt 50år och eftersom jag ändå inte kände någon stress så passade jag på att åka inom henne med dem istället! Där blev jag kvar i 2timmar innan jag då kom vidare på vägen igen!

Väl hemma så upptäckte jag att jag varit iväg sedan klockan 10 på morgonen och väl hemma igen så var klockan redan halv 6 på kvällen. Så det blev så gott som en heldag för mig att ta mig de 2½timmarna hem från mina föräldrar *skratt*

Huvudsaken är att jag hade trevligt och att jag körde lugnt och säkert hela vägen. Varför barnen är till mina föräldrar är pga att jag ska jobba den här veckan på Luftfartsverkets ekonomiavdelning!

Ha det gott!

Kram

1 kommentar:

Laila sa...

Men visst är det är det skönt att bara glida omkring så där och ha all tid i världen?
Vilken underbar bild på dina sötnosar! :-)