måndag 15 oktober 2007

Fler svar för att lära känna mig.

Den här gången är det min kära Laila som har skickat en hel drös med frågor att besvara.

Regler:
Du måste svara på alla frågor och sedan utmana minst 6 vänner!

Hatar du mer än 3 personer?Svar: Nej, hata är ett uttryck som är så hårt och jag har absolut inte tid att gå omkring och hata folk... Lättare att tycka om folk *ler*

Har du någonsin försökt ta ditt liv?Svar: Nej, inte medvetet... Man eftersom jag är så klantig så vet man ju aldrig...

Hur många hus har du bott i?Svar: Är inne på mitt sjunde hus nu. Lika som Laila *ler*

Vilken är din favoritglass?Svar: Är inte så förtjust i glass egentligen... Men det skulle väl vara en Dumleglass dårå!

Vilka är dina favoritskor?Svar: Varma och bekväma skor! *ler* Är en bekväm tjej!

Har du fällt krokben på någon?Svar: He he he... Jepp!

Vilket är det värsta ämnet den här terminen?Svar: Beskattning om det menas skolämne... Annars allt våld som verkar spridasig överallt!

Vilket är ditt favoritämne den här terminen?Svar: Ekonomistyrning i skolan men annars Kärlek ;0)

Äger du en Britney Spears-CD?Svar: Inte jag inte

Har du nånsin spytt bland folk?Svar: Ja, då jag var ung och dum...

Säg någon/något du alltid tänker på...Svar: Oj, vad svårt... Tänker ofta på att inte klä mig för kallt...

Vilken musik tycker du bäst om?Svar: Är allätare och lyssnar gärna på radio för då slipper jag välja... Annars så lyssnar jag gärna på Björn Skifs

Vilket stjärntecken är du?Svar: Vattuman

Vilken är den pinsammaste CD du äger?Svar: Skulle kanske vara Herrey's... Hade ett band med "New Kids On The Block" tidigare *ler*

Och vilka vill jag ska bli taggade av mig då?!
Jo dessa personer...

Mia
AM
Annika B
Annika E
Cina
Netha

1 kommentar:

Laila sa...

Tack för att du tog dig tid med alla svaren. Nu ska här läsas...
;-)