söndag 14 oktober 2007

Taggad

Kära pysselvännen Cina har taggat mig :)

Här är reglerna:

1. länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så attde uppmärksammar att de blivit taggade!

Mina 7 sanningar:
1. Jag har min Opa/morfar som min skyddsängel
2. Min bror är min absolut bästa vän. Vi kan vara brutalt ärliga mot varandra och berätta saker för varandra som vi inte berättar för någon annan!
3. Jag har gått i terapi mot min hajfobi
4. Första gången som jag verkligen var iväg på solsemester så var jag 34år.
5. Jag har en otroligt livlig fantasi
6. Jag älskar siffror och papper.
7. Kan få abstinens från att inte sitta och pyssla...

Nu taggar jag följande:
Cia
Ina
Mia
Sollan

Sockergrynet
Linda

L8

2 kommentarer:

Annika sa...

Hallåj! Kul att läsa dina sanningar. Hajfobi har jag haft en släng av med faktiskt. Även när jag badat i svenska insjöar... :-) Så mycket fina kort du gjort på sistone! Ha det gott! Kramis!

Annelie sa...

Hej vännen! Tack för din kommentar om mitt julkort :) Glad du gillade det :)
Mallen har jag skrivit ut från denna sidan: http://www.irisfolding.circleofcrafters.com/

Till höger har de flera gratismönster. Denna granen hittade jag under "seasonal patterns". Så du kan gå dit och skriva ut :) De har flera fina mönster.

Kramar Annelie