onsdag 3 oktober 2007

Tentadax igen...

Så är det då åter dax för en ny tenta. I morgon så slår bomben och ångesten ner... igen!!!

Jag avskyr pressen inför tentor. Tror dock att jag kan allt, men då jag väl sitter där så är allt som bortblåst igen *suck*

Sedan kommer det vara dax för praktik (LIA) igen och jag har hamnat på LFV ute på Arlanda igen. Ser verkligen fram mot mina 6veckors praktik. Trivs så bra där ute.
Har tom sökt en tjänst som utlystes, så vi får väl nu bara vänta och se vad som händer. De vet ju vad jag går för och fick väldigt fina vitsord därifrån efter min förra praktikperiod.

Nej ni gott folk, nu är det dax att plugga det sista inför morgondagen!
Puss och kram
Karin

2 kommentarer:

Laila sa...

Va tevlig att se dig här igen. Vill inte störa för mycket när jag vet att du har så fullt upp. Mina tummar är med dig! Jag hoppas det tyckte det gick bra.

Miapuh sa...

Tjenare!
Hoppas de gick finemang.
Hörs o ses hojta till när du hinner

kramis JAG O hajarna :D