fredag 12 oktober 2007

Lite kort som jag rensat ur mobilen ;0)

Här har ni en fint inslagen Chokladkaka som Tussan gjorde i helgen och som hon senare lottade ut. Dessvärre så blev inte jag vinnare av denna otroligt fint inslagna godisbit *suck* Min kurskamrat bad mig göra ett kort till hennes man som fyllde år i förra veckan. Han var enligt henne i tron av att vara hårdrockare *ler* Så kortet blev av lite tuffare modell



Här ser ni insidan, men inte helt klart ännu, det saknades en liten detalj *ler*
Här är färdiga insidan med en liten dödskalle som kronan på verket!

Vår mest älskade lärare tyckte vi oxå skulle få en liten fin gåva samt ett kort som jag knåpade ihop!
Här ser ni oxå insidan på kortet!
Här kommer en julkula som jag försökt mig på. Det är på båda sidorna som man kan dekorera. Lite skoj med någonting nytt!

Tjejerna fick plats på den andra sidan *ler*
Här kommer då en bild på mig och döttrarna!
Så blev det ett höstkort nu i helgen oxå!

Vi skulle knåpa ihop ett sockersött kort och så här blev mitt!Oxå även insidan...


Kram På er alla!
Karin

7 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjoho!

WOW vad läckra saker du gjort.
hihi diggar med ROCKSTAR :) skall hämta mitt block nån dag jag lagt undan på skapa :)
Oh du får lära mig göra så fina kort som du gör
kramis kramis

Miapuh sa...

Tjoho!
joho behöver visst gå kurs hos dig =) jajamensan flera gånger om. Mina kort är trista o fyrkantiga.. blä

Läget med er?
kramis Mia & hajarna

Sollan sa...

Härligt att se dig i gång igen. Massor med kanonfina kort!!
Kramen

Laila sa...

Men jisses vad med blommor! Jag törs bara klappa på mina. För använder jag dom så kan dom ju ta slut! :-O ;-)

Tjusiga tjejer på fotot. Ge dom två mindre en kram från mig. Du kan få en du med... :-P

Witch sa...

Vilka underbara saker du gjort gumman! Och alla tre tjejerna är söta som socker :)
TACK för dina fina kommentarer i min blogg - dom värmer vännen!!!
*KRAM*

Frusvea sa...

Tjohooo du har blivit taggad - läs i min blogg så får du veta mer :)
*KRAM*

Virrhönan sa...

Så fina kort du gör och vad läckert det blir att fortsätta dekorationerna inuti korten.

du får hälsa dina tjejer från mig om dom mins mig fortfarande