tisdag 3 april 2007

Drömmer om skolan *suck*

Ja, inte nog att man jobbar med studierna först i skolan, sedan hemma på fritiden, och tro nu inte att det är slut där.... Oh nej, i natt drömde jag om beskattning oxå.
När ska man få ta lite ledigt från all denna information som man försöker banka in i den lilla hjärna man har.

Här nedan ser ni hur det ser ut i köket när jag sätter igång att försöka lära mig saker... *hi hi*

Ha en bra dag, själv så ska jag ta mig iväg till skolan alldeles strax!
Kram Kram

5 kommentarer:

Frusvea sa...

Ja nog hade det varit roligare om köksbordet varit fullt av pysselgrejer ;)Hoppas det går bra med pluggandet gumman!
*kraaam*

Frusvea sa...

GLAD PÅSK lilla gumman!! Tack för sms:et ;)
*KRAAAAAAAAM*

Lotta sa...

Önskar dig en glad påsk och hoppas att du får en paus i pluggandet.

Kram L8

Linda (BlueEye) sa...

Hoppas du inte ska slita ut dig alldeles.

Kram på dig och GLAD PÅSK! =)

Anonym sa...

Lycka till med ditt pluggande!
Hoppas du får lite ledigt för pyssel också.

Kram Cia