tisdag 17 april 2007

*skallen utblåst*

Idag så stog jag och pratade med en granne.

Hon frågade vad jag höll på med nuför tiden och jag förklarade att jag pluggade.
Berättade att jag hade tenta nu på fredag och hon frågade i vilket ämne... jo jag har tenta i... öööh, eeeh... det kommer jag inte ihåg, blev svaret!

Det var totalt utblåst i skallen på mig!

Börjar bli orolig inför tentan.
Tror att detta blir min första tenta som jag kommer att kugga på!
*suck*

Men, men, då är det väl bara att ta nya friska tag! *ler*
Samtidigt så kanske man lär sig mycket mer om man även blir tvungen att plugga efter en tenta.... *suck* Jag vet inte jag!

Nu är det väl kanske dax att gå tillbaks till köksbordet och plugga vidare på.... öööh, vad var det nu igen.... Just ja *suck* Beskattning var det ju!
Mycket lagtexter... Jätteskoj! - NOT!!!

Puss och kram på er alla!
Gå och sov ni som kan!

2 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjoho stumpan!
Ta det lugnt, kör du på tentan så, äsch fixar du de nästa gång. Det ordnar sig, du är ju en smart käck brud :)
Vila lite, hörs efter sömn
kramis

Anonym sa...

Jag hejar på dig här i bakgrunden.
Kram

///Laila