onsdag 25 april 2007

Borttappade lammet hemma...

Så har han då kommit hem igen, min man!
Brun och fin var han vid hemkomsten.... lite elakt, eftersom jag inte kan bli brun. Vit som ett lamm är jag.

Får alltid kommentarer på somrarna om att jag är så blek och så undrar de om jag är sjuk!!!
Hmmmm....

Presenter tog han i alla fall med sig ;0)
Så visst måste han ha tänkt på mig och barnen där borta i Thailand!

Jag fick en titanklocka, en sommarklänning, en blus, en berlock till ett halsband format av ett hjärta i vitt guld med en grön sten i mitten, brevpapper, en kräm jag bett om och till sist 3 säsonger av Grays Anatomi *ler*

Hi hi hi, tror att han älskar mig!
Kram Karin

5 kommentarer:

Lotta sa...

Jag är också så där vit. Folk undrar hela tiden om jag är sjuk
:-(

Kul med presenter!

Kram L8

Annika sa...

Så kul! Nästan lite julafton! :-) Kramis!

Miapuh sa...

Tjoho stumpan!

:) OH VAD skoj med presenter :)
Trivs du på praktiken?
kramis M

Anonym sa...

Klart att du ska ha presenter gumman :-) Va mycket fint du fick!
Jag blir inte heller brun - jag blir röd som en gris :-D
Kram
/CarinaG

Frusvea sa...

Klart han älskar dig !!! Och kanske extra mycket nu när han kommit hem :)
Ha en fin helg gumman!
*kram*