lördag 21 april 2007

God morgon

Klockan är nu nio på söndag morgon och vi har varit vakna här sedan 06:30
Det var meningen att tjejerna skulle åkt iväg till Uppsala med scouterna, men de ville vara hemma med mig sista dagen innan Robert kommer hem.
Så istället har vi nu städat huset. Barnen har haft fullt upp nu på morgonen med att städa sina rum och jag har städat nedervåningen.
Var även ut och gjorde rent i kaninburen samt slängde ut kaninerna i hagen.
Härligt väder idag med sol, men något kallt!
Igår spenderade vi dag med att gå på bio och senare hyrde vi en film att se på kvällen! *myspys*

Josefin fick köpa sig ett gosedjur som man gör själv. Hon köpte en kanin som heter Stampe, som hennes egna riktiga kanin heter!

Från och med i morgon ska jag gå ut på min praktik (LiA) som varar i fyra veckor. Ska bli härligt att komma ut i verkligheten lite.

Tror dock att jag måste plugga lite vidare på beskattningen som jag hade tenta på i fredags. Viktigt om utifall att jag måste göra omtenta.

Svaret på tentan får jag nog inom två veckor.... Så vi får se då hur det har gått!

Kommer att sakna skolan, med både kurskamrater och lärare!
Ha det gott!

Kram Karin

1 kommentar:

Frusvea sa...

Åh vilken supersöt liten Stampe - han var ju för gullig :)
Håller tummarna för dig på tentan och hoppas din praktik blir bra med trevliga jobbarkompisar.
Och maken får nog en trevlig hemkomst på alla sätt och vis *fnissar glatt*
Sköt om dig gumman!!
*KRAM*