tisdag 3 april 2007

Oj, Oj...

....Oj, vad är det jag har gett mig in i... Wow, vad det blev tufft helt plötsligt.
Nästan som att gå in i en vägg... och tro mig, det har jag faktiskt gjort.
Fått både fläskläpp och blåöga *skratt*

Men det är en helt klar "typisk-Karin-grej"
Det vore liksom inte jag om jag inte gjorde bort mig.
Nuför tiden så bjuder jag på det istället.
Visst att jag kan tycka att saker och ting är pinsamma (ofta), men
vad gör det om någon vecka?! Då (för hoppningsvis) så är allt bortglömt.
...eller så berättas det fortfarande på företagsfester... *skratt*

Men åter igen tillbaka till vad jag har gett mig in på för väg i livet...
Måndag var helt okey på skolan, och jag fattade tom det mesta. Men idag så
kändes det som om allt blåste förbi huvudet på mig.
Visst, jag pluggar här hemma som en dåre... Men jag vill kunna mer, jag är intresserad!
Hoppas att jag snart kommer att förstå det jag gör!

Kram och god natt!

Inga kommentarer: