torsdag 12 april 2007

Klockan är 00:09

Jag är fortfarande uppe!

Har varit i skolan idag. Det är mycket att plugga och försöka lära in... Hoppas bara att det går innan nästa fredag, då jag har en ny tenta!

Just nu så läser jag beskattning och det äe mycket att lära, samtidigt som det är väldigt intressant.

Har hört av karln och han har det bara bra. Saknar mig säger han, men jag hoppas ändå att han njuter av fulla muggar där nere i Thailand.

Barnen har det bra hos mina föräldrar. De har några kompisar som bor i närheten oxå som de leker med.


Idag var jag och köpte bröd till mina föräldrar. Fråga mig inte varför de ber mig köpa ett svindyrt bröd hör uppe som importeras från Paris?! Brödet kostar 150kronor för ett enda. Visst att de är stora och visst att de smakar bra, men ändå!!!
Och huvva vad det var tungt att bära dem från butiken *pust*
Men nu är de här hemma och ska frysas ner uppdelade i fyra bitar var.


I morgon ska jag försöka mig på att pyssla lite, vi får se hur det går, behöver komma ifrån skolböckerna en stund. Jag har börjat få huvudvärk nu. En sådan värk som sitter lite på ytan och irriterar...
Inte så att man behöver ta en tablett, men lagom att man blir störd.
Det kan nog vara dax att ta det lugnt tror jag.



På söndag far barnen hem hit tillsammans med mormor. De kommer att åka tåg. Raka spåret från Laxå till Bålsta utan ett enda byte.
Jag kommer att hämta dem vis station vid halv ett på dan.


Idag fick jag rolig post *ler*

Fick brev från min mycket kära vän Inger. Det känns verkligen som om vi två skulle kunna vara tvillingar. Vi är mycket lika på mångt och mycket, båda vad gäller åsikter och till viss del utseendet.
Önskar bara att vi kan träffas någongång snart.
Tycker även väldigt bra om hennes man.



Nej ni! Nu är klockan 00:38 och jag ska krypa till kojs, i morgon och på lördag blir det äventyr ;0)
Kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz *snark*

Inga kommentarer: