söndag 22 april 2007

Lista snodd från Cina! ;0)

Hittade en lista på Cina's blogg
Hoppas det är okej att jag snor den *ler blygt*

Längd: 165 cm

Spelar du något instrument: Nope, Har försökt mig på violin, men hunden började yla så fort jag tog fram fodralet för att öva... Tror världen är evigt tacksam min hund *ler*

Vem är snyggast: Någon jag tycker åldras med stil och ser otroligt bra ut är ju Sean Connery

Vem vet mest om dig: Jag själv

Vad vill du ha just nu: Jag vill ha tid över för pyssel och naturligtvis massa pengar till det oxå!

Vilka sjukdomar har du haft: barnsjukdomar Inga större som jag kommer ihåg, men det hade jag kanske kommit ihåg om de inte fixat så med hjärnan *ler*

Fobier: Har haft (Skratta inte nu) Hajfobi, men gick i terapi mot det. Vet ni vad?! Det finns inga hajar i vanliga simbasänger! Mysko va?! *skratt*

Har du körkort: Jeppelidoo! Det har damen i fråga!

Åsikt om jultomten: Klart att tomten finns! Däremot tycker jag att han missuppfattat mig! Jag ÄR snäll och borde få MÅNGA julklappar!!! HÖR DU DET TOMTEN?!

Vill du gifta dig: Jag är det redan!

Tycker du att du är attraktiv: Jag är nöjd med den jag är! Försöker att vara naturlig och det är det som betyder mest!

Väska: Jo, men inte är jag speciellt "väsk-kåt" precis (ursäkta uttrycket)

Har du glasögon: Jodå! De sitter där på näsan sedan 8års åldern!

Hur ser din plånbok ut: Min man tycker att den ser ut som en kabinväska *ler* Den är lagom lång för en stor sedel (som om jag någonsin skulle ha sådana i plånboken, de försvinner snabbare än man får dem) Så är den svart!

Favorit-program: Alla sorters CSI, House och Grays Anatomy

När ska du festa nästa gång: Det undrar jag oxå *ler*

Vad köpte du senast: mat för att göra en grönpeppargryta tills karln kommer hem i morgon!

Hur mycket pengar har du: Inte mycket!

Hur svarar du i telefonen hemma: Med efternamnet eller så svarar jag ibland bara Karin

Senast kramat: Mina döttrar då de gick till sängs!

Vem sov du hos senast: I natt så sov jag och barnen i samma rum och mös ihop!

Stjärntecken: Vattuman *äventyrlig, spontan*

Ögonfärg: Brun-Gröna

Kroppsform: Perfekt för mig!

Kall favoritdricka: Coca Cola Light

Varm favoritdricka: Thé men inte "vanligt" utan med "smak"

Alkoholhaltig favoritdricka: Rött vin, men även JägerRedBull!

Säger ofta: Eller hur?!

Saknar du någon: Min morfar! Han betydde och betyder mycket för mig i livet. Men han finns hos mig i hjärtat!

Fikade senast: Fika?! Hmmm, tror det var nu i fredags då mamma och pappa var här!

Senast sedda film: På bio: En natt på museet, På dvd: Happy Feet

Hur känner du dig nu: Tillfreds

Kan du laga mat: Absolut, är duktig oxå *skryter glatt*

Vad pluggar du: Just nu pluggar jag Beskattning om utifall att jag måste omtenta!

Vad tycker du om fötter: Man ska vara glad om de funkar *skratt*

Är du smart: Beror på vilket område man talar om! Jag duger!

Snarkar du: Nope! Inte jag inte. Men jag kan tugga tänder... Alltså inte gnissla som "normala" människor utan tugga som en idisslande ko!

När och varför grät du senast: Säkert någon film. Brukar ha svårt att gråta bara sådär till vardags. Men till filmer är jag en riktig mjäk!

Ha det gott!
Kram Karin

3 kommentarer:

Anonym sa...

HA! Nu vet jag allt om dig!
Å du vet inte skit om mig! ASG
///Laila

Anonym sa...

Hur blev du av med hajfobin då? Helt allvarlig.. Lider oxå av det..

Karabara sa...

Hej och hallå anonym!

Jo, min hajfobi blev jag så smått av med efter att jag kontaktade min husläkare och han i sin tur tog och skickade mig till en terapeut som var inriktad på kognitivt beteende.

Jobbigt arbete för en själv, men ändå otroligt skönt att vara fri från fobin, så det var verkligen värt pengarna!

Lycka till! Undrar du någonting mer kan du alltid kontakta mig på min mailadress: karabara1972@yahoo.com

Kram Karin