tisdag 10 april 2007

Fri från karl och barn ;0)

Hej och hallå i det kalla vårvädret!

Jag är från och med idag karlfri i två veckor och det ska bli underbart skönt.
Barnen är hos mormor och morfar i Finnerödja över påsklovet, så jag kan bara slappa!
*skratt*
...ELLER HUR?!

Jag har tänkt att sätta i gång att plugga!
Det kan behövas eftersom beskattning är ett tungt ämne. Kul, men tungt!

Idag har jag tagit det lugnt. Var en sväng till Coop och handlade ett nytt strykjärn. Började tro att jag tagit vatten över huvudet då det tog en kvart innan jag fattade hur man satte igång den!
*skratt*
Brukar vara teknisk, men inte idag tydligen! ;0)

Jag handlade även 30tulpaner och en vas som nu pryder mitt köksbord! Visst är det vacker bukett?!

Har pluggat lite och sedan sett på House.
Ett måste... och i morgon är det Gray's anatomy!

Åh, måste berätta att jag har fått tag i en "gammal" klasskamrat idag *ler*
Nåja, så gammal e hon väl inte, då vi är ungefär lika gamla...
Vi satt och pratade i kanske 1½ timme via telefon. Otroligt!
Riktigt skoj. Har försökt att få tag på hennes telefonnummer, men det kan vara en aning svårt då man inte vet var i landet hon bor... Men då jag har mina knep, så lyckades jag till sist få tag i det!
Lika lätt som att få tag på vissa årtal då folk är födda ;0)

Nej, nu ska jag gå upp i sängkammaren med lite kvällslektyr ;0)
*skratt*
Hmmm.... Tro nu inte snuskiga tankar om mig!!! Jag ska ta med mig beskattningsboken upp, och den är inte speciellt sexig om jag ska uttala mig om den biten. *smil*

Kram och god natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En bukett tulpisar kan göra underverk för själen. Jag hoppas verkligen du kommer igenom beskattningen helskinnad. ;-)

Syns snart!
///Laila

Annika kort & gott sa...

SÅ härligt att få ha tid att bara vara själv. Lite trist att du behöver plugga, men förhoppningsvis finns det tid att njuta oxå!

kram Annika

Miapuh sa...

Tjoho stumpan

Snygg bukett :) den diggas, får la fota min fina blomma i morgon så får du se den *fnissar*

Lycka till med beskattningen, det kirrar du =)
kramis