onsdag 18 april 2007

Här igen!

Så är jag då här igen!

Har suttit och pluggat hela dagen känns det som.
Det funkar och jag hoppas på att jag klarar tentan på fredag, men det känns fortfarande osäkert.
Kommer inte lägga mig innan jag har gjort alla uppgifterna ikväll, så det blir nog ganska så sent ikväll.

Är glad för att det finns vissa som tror på mig, fastän jag inte riktigt tror på mig själv just nu!
Får uppmuntrande sms, och mail, det värmer verkligen. Betyder så oerhört mycket för mig ska ni veta!

Vill på detta sätt säga till er alla att ni är underbara och att jag är glad att ni finns här för mig!
Tycker mycket om er alla!
Kram och god natt till er... Själv ska jag sätta mig vid köksbordet igen och plugga... MYCKET!!!

2 kommentarer:

Frusvea sa...

Jag tror på dig Karin!!! Och jag kommer att hålla tummarna för dig !!!
Men glöm inte att pausa då och då så inte hjärnan brakar ihop för dig ;)
*kramis*

Miapuh sa...

Tjoho stumpan!
Lycka till i dag, vi håller tassar o fenor för dig.
Orkar du med oss sen är vi på Skapa :) kramis o tummen upp