fredag 13 april 2007

Oj, oj!

Fick en liten tillsägelse idag av en liten Laila... Hon tyckte att jag skulle ha blivit glad över hennes brev som dök ner i lådan igår och inte bara för att Ingers brev landade här hos mig *skratt*

Nåväl... Igår blev jag jätte enormt mega lycklig, för att det kom ett mycket vackert och fint brev från en otrooooligt härlig och go tjej och en mycket kär vän till mig.... Det var från... Inger ;0)
Och så fick jag ett från Laila oxå *skrattar så jag viker mig*

Nu så Laila! Nu är ditt brev oxå omnämnt *ha ha ha ha ha ha*

Idag ska jag iväg och sova borta över natten och i morgon så händer det saker... *gulp*
Får se hur det blir. Om jag vågar berätta för er som inte vet *ler*

Kramis bananis!

2 kommentarer:

Frusvea sa...

men hallååå, nu blir jag sjukligt NYFIKEN Vad händer IDAG !!!
*buuuääähhh* Jag står inte ut med hemligheter - viska till mig Karin :D
Och vad var det för kryptiskt sms du skickade igår - nu är jag DUBBELT nyfiken *skrattar i massor* Ha en riktigt fin och HEMLIG helg :)
*kraaaaaaaam*

Miapuh sa...

tjoho :)
jag vet väl? :D
kramis Mia