tisdag 1 maj 2007

Maj, maj måne....

...Jag kan lura dig till Skåne...

Joo, det ska ni veta!!! Det var på detta sätt som jag vaknade i morse.

Min snart 11åriga dotter kom in i sängkammaren och så tittade hon på mig och sa med rynkad näsa:



"Mamma, vad är det du har på näsan?!"

Jag har väl inget där sa jag och försökte känna efter vad det var... Sedan så kom ramsan *suck* ;0)



Idag har jag tid att skapa kort... Vad händer? Jo, jag fastnar i tänket... Kommer inte riktigt loss...

Har gjort ett kort efter en skiss på http://hanglar.blogg.se/



Blev väl inte det bästa kort jag gjort, men, men... Kanske kommer inspiration snart...



Kram Karin och härlig vår på er alla!

2 kommentarer:

Frusvea sa...

Ja men det är väl inte det sämsta att ha blivit lurad till Skåne? *s*
Jag tyckte kortet var jättefint. Vackert med embossingen till det röda på kortet!
Sköt om dig gumman!
*kraaaaaaaam*

Laila sa...

Grattis till publiceringen! Å vad är det du är missnöjd med det här kortet då?