onsdag 2 maj 2007

...En härlig kall dag...

Idag är det riktigt kallt ute, men solen skiner så bara man har varma kläder på sig så är det riktigt härligt utomhus...

I natt sov jag med filidutter i håret för att jag skulle ha lockigt hår idag. Det var riktigt fint i morse då jag gick upp, men då jag kom till min praktikplats så var det nästintill rakt hår igen... *suck*
Får göra som gamla tanter och ha hårläggningsmedel i innan jag sätter i filidutterna... *ler* Kanske är så att jag börjar bli gammal!

Det fungerar bra här på praktiken, samtidigt så längtar jag till skolan.
Ska dit på måndag kväll och träffa mina kurskamrater samt lärare. Hoppas att det blir en del som dyker upp. Vi har otroligt bra lärare.

Fick idag i uppgift av en arbetskamrat att göra två kort. Ett dopkort och ett födelsedagskort.
Ska bli kul att se hur jag lyckas *ler*
Visar er så snart de är färdiga!

Kram på er...
Nu ska jag jobba igen!!!

Inga kommentarer: