söndag 27 maj 2007

Promenad, bortgjord o lite till!





Idag har jag varit riktigt duktig *ler*Jag har varit ute och promenerat i ungefär en timmes tid helt själv. Enbart för att få motion naturligtvis *skratt*
Så har jag varit iväg på bio i går och sett Just precis... Pirates of the Caribbean III
Tyckte mycket om den!
Inte helt fel heller att se fina män på duken *ler*
Så är vi då där angående att göra bort sig... Och vem lyckades inte med det om inte... Jo, just precis... the one and only!!! Karin!!!!!
Jag gick på toaletten och naturligtvis så sitter jag där i godan ro och funderar som bäst då jag tittar upp och ser en man och hans son stå och glor på mig... Ööööh, vad är oddsen?! Jag glömde att låsa ordentligt!!!
Men men, jag bjuder på det! Förhoppningsvis så har de sett halvnakna kvinnor förr och pojken behöver kanske inte titta i faderns porrtidningar... Inte för att jag direkt var så porrig, men ändå *skratt* Jag blev rätt så röd i ansiktet i alla fall kan jag ju erkänna.
Nu i helgen har vi varit iväg och tittat på hus... Kanske ska buda på ett oxå, vi får se. Det blev inte ett hus i Täby, men vem vet... *ler*
Huset vi kollat på ligger mellan Eriksund och Sigtuna. Priset ligger på 2,3miljoner så det är ju en del pengar förstås.
En hel vecka har nu gått sedan min praktik tog slut. Måste säga att det varit en otroligt kul och givande praktik och att jag verkade inte helt och hållet ha gjort bort mig eftersom de bad mig sommarjobba en vecka nu i (gissa vad... ) sommar *skratt*
Skolan har nu startat igen efter att praktiken tagit slut och jag är helt inne på att plugga. Det är mycket att läsa, men denna gång så gör jag det verkligen oxå... (försöker i alla fall)
Ha det gott kram
Karin



1 kommentar:

Sollan sa...

Jamen att titta på hus är ju aldrig fel om man är sugen på att köpa ett. Oddsen att hitta ett som man kanske vill ha är ju då bättre, eh, eller? ASG*
OH, jag blir ju såå avundsjuk. jag vill också se POC 3. De andra två är ju så sjukt bra att man knappt kan bärga sig. Kul med toan, ja, det gäller att man låsre om sig, he, he.