torsdag 3 maj 2007

Härlig dag!

Idag fick jag svaret på min senaste tenta... Jag blev godkänd! Jippie!!! Den var tuff, men jag ska försöka plugga mer till nästa... Jag lovar!

Nästa tenta är dagen innan midsommar *suck* Fast man ska nog vara glad över att den inte är dagen efter istället *skratt*
Sedan så har jag sommarlov.....

På vägen hem idag på bussen pratade jag i telefon, så började jag tänka... (Joooo!!! Jag kan faktiskt det!!!)
Men visst är det märkligt att med vissa människor så flyter samtalen på och samtalsämnena verkar aldrig ta slut.
Sedan finns det de som utstrålar en enorm karisma så man bara blir glad inombords, visst är det härligt med sådana människor?!
Idag pratade jag med en människa som har båda egenskaperna.
Kan tänka mig att de annars är svåra att finna...

Mina kort som jag gjorde igår blev mycket uppskattade. Kul att se hur glad hon blev för dem. Hon sa att hon ville betala, men jag sa att jag bjöd på dem. Kul att kunna glädja människor tycker jag!!!

Ha en underbart härlig eftermiddag och kväll... För det ska jag ha!
Kram Karin

1 kommentar:

Laila sa...

Men va kul!!!! Vad skönt att det gick bra! :-D