måndag 7 maj 2007

...Vad ska man säga...



Det är måndag!

Första dagen i veckan och enligt mig den bästa!
Ny vecka, med nya möjligheter!
*underbart*

Jag vet att kanska inte de flesta här omkring håller riktigt med. Men tänk då på att om det nu inte skulle bli ny vecka, så skulle man ju inte utvecklas och lära sig någonting.

En filosofi som jag har hört och som jag gärna följer är just att: "Så länge man lär sig någonting nytt, blir man inte äldre!"

Tror att jag är runt 23 års åldern fortfarande *ler*

I helgen så tog jag med mig tjejerna på "Ridskolansdag" i Bro. Vi hade mycket trevligt både jag och barnen. Vi satte oss alla tre på varsin stor häst!
Jag hade det i kroppen fortfarande och fick rida utan att bli ledd. Kul som 17.

I helgen hade jag oxå Saga över och vi tittade lite på vårat skolarbete som vi nu är färdiga med. Såg riktigt bra ut... bara att hoppas att vår "elaka" lärare tycker att det ser bra ut oxå! *skratt* Inte är han elak inte!
Vi har haft tur. Han är den bästa lärare som jag har haft om man nu räknar in alla som jag haft även från lekis!

Ha det gott goa vänner!
Kram Karin

Inga kommentarer: