fredag 4 maj 2007

Hej och hå!

Idag så börjar vissa gå på semester... *suck*
Inte jag inte!!!

Sitter nu här på min (observera) "praktikplats" och ska vänta in min handledare som sitter med chefen i ett utvecklingssamtal.
Själv så har jag redan fixat klart det som jag skulle göra, så nu har jag lite fri tid fram till klockan 11:00.
Sedan så blir det lunch *ler*

Pratade med min kära vän Laila idag för att fördriva tiden.
Kul att prata med henne. Hon saknar mig, det lilla "stycket" *ler*
Jag väntar på mina resterande bilder som jag ännu inte fått, men ingen brådska...
Ska bli kul att se dem, har ju glömt bort bra många av dem. (Kan ju kanske vara bra det oxå *skratt*)

Här på praktiken så sitter jag och har utsikt över tull-, och polishuset ute på Arlanda. Träffade igår två bekanta till mig som stannade precis framför fötterna på mig då jag var på väg till bussen.
Kul att se dem igen, men samtidigt så kanske andra tror att man blir tagen av polisen då en polisbil stannar så där framför en.
Men kanske de inte höjer alltför mycket på ögonbrynen då det gäller mig *skratt*
Nu ska ni inte tro att jag brukar bli tagen av polisen, för det har aldrig hänt... än *ler*
Det skulle ju oxå vara en så typisk "Karin".

Jag är otroligt klantig människa och lyckas ofta ut för tokigheter *ler* Men det är ju en del av mig... Sådant som just gör att jag är den jag är!

Jag och min kurskamrat är så gott som klara med vårt skolarbete... "Magic Hobby AB" Vi ska göra ett årsbokslut... *suck*

Det som nu saknas är att vi måste räkna med Schablonintäkten vid uträkningen för ny P-Fond. Låter det som "hokuspokus"?
Det är precis vad det är oxå *ler*

Ha det gott!
Kram Karin

Inga kommentarer: