fredag 18 maj 2007

Oj oj oj, vilken dag igår!

Karln åkte hemifrån till fiske igår runt 10tiden.
Klockan kvart i 11 dök min kära vän Laila upp. Vi startade vårat skapande på en gång. Jag var nog lite svårstartad men mot slutet så fick jag allt fart på kreationerna.
Detta resulterade i att vid slutet av vår dag (som avslutades kl 23...) så satt jag med 11 färdiga alster.
Här ser ni resultaten. Studentkortet knåpade jag ihop nu idag... Glömde göra det igår!
Ni kan naturligtvis klicka på korten för förstoring!
Kram Karin








8 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjoho!

oh vad många fina kort :)
bra jobbat
kramis Mia

Annika sa...

Så många fina kort! Studentkortet blev min favvo! Kramis!

Lotta sa...

Oj vilken kreativitet. Det är nästan så att jag undrar om du inte har pyssel-bakis idag :-)

Kram L8

Koy sa...

Massor av jättefina kort!
Kan faktiskt inte välja en favorit! De är så fina allihopa!!


Bra gjort att göra så många på en dag!!
Kramis !!

Annika kort & gott sa...

Det var verkligen inget fel på kreativiteten, så många fina kort du gjort!

Det är riktigt härligt med sådana här pysseldagar emellanåt, men själv har jag lite svårt att pyssla när jag pysslar med andra. Fast måla motiv kan jag alltid göra.
kram Annika

Frusvea sa...

Jisses så flitig du varit Karin - vad härligt att se !!!
Min favorit blev det vackra kortet med blommorna och höstlöven - så vackert !!
Kram på dig gumman och vem vet kanske det kommer en hemlis till dig någon dag *fnissar retsamt*
*kraaaaamis*

Laila sa...

Vem sjutton är det som har slitit så på min bårdstans...? Du kom igång ordentligt på slutet! :-)
Tack snälla du för en skön och mysig dag.

Anonym sa...

OJ VAD MÅNGA TJUSIGA ALSTER!!

Kram Cia