fredag 11 maj 2007

...Katrineholm nästa...

Så är det nu strax dax för mig att göra mig i ordning för att ta mig en tur till Katrineholm.
Ska iväg och spela volleyboll med Försvarets Civil anställdas IF för Mösköbasen.
Jag brukar hänga med och spela turnering i Volleyboll en gång per år...

...sedan brukar jag ha träningsvärk och krämpor i två veckor därefter *skratt* , men det är det absolut värt *ler*

Det är lika kul varje gång!
Förra året var vi upp till Luleå och spelade.

Ska väl poängtera att jag ju inte är den mest idrottsintresserade människa man kan tänka sig *ler*
Motion är kanske någonting jag kan stava till, men jag brukar inte direkt utföra någon idrott.

Gick på judo för några år sedan, men det resulterade att jag fick diverse krämpor och inflammation i ryggen. Jag kom fram till att jag nog började bli för hmmmm gammal för att utföra dessa ibland onormala grepp och kast!

Men men!
Vi får väl se om det dyker upp någon bild efter helgens bravader och bankett!
Kram och puss
/Karin

2 kommentarer:

netha sa...

Hoppas Du har det bra och kuligt, men var rädd om din kropp, ibland kan det verkligen vara jobbigt med att röra på sig.
Kramis från en soffpotatis

Anonym sa...

Hej hopp! Hoppas helgen varit toppenkul och att du är vid liv :)
Volleyboll är ju apkul !!! Spelade det själv som "ung"
kram monika