torsdag 31 maj 2007

Nervös...

...Vi har ju lagt bud nu på huset som jag visade här tidigare...
Vi har inte fått höra någonting än från mäklaren, så jag antar att det bara är vi än så länge som lagt bud.

Vill ju veta svaret så snart som möjligt, är nervös!

Idag hade vi en person här hemma som värderade huset. Han sa att det såg riktigt fint ut och trodde att vi skulle lyckas få upp priset en hel del.
Men än vad vissa andra här på området har fått för sitt hus.

När vi hade honom här för att värdera huset så passade jag på att ta med mig barnen till simhallen. Jag satt och pluggade beskattning medans tjejerna simmade för fullt!

Vi var där i ungefär 3½timme. Skönt att kunna glädja tjejerna lite *ler*

Kram så länge
/Karin

2 kommentarer:

Laila sa...

Jag håller tummarna. Jag vill ju också veta ju... ;-)

Frusvea sa...

Huset ser underbart ut gumman! Håller mina tummar så hårt att dom blir blå !!!
Lycka till :)
*kraaaaaaam*