onsdag 30 maj 2007

Lite småprat

Hej igen!
Jag har haft fullt upp igår.
Först skola, sedan möte på skolan (då träffade jag iof en lärare som jag inte sett på länge och det var mycket trevligt! Bjöd in honom till vår klassmiddag den 13:e Juni på eftermiddagen. Vi får väl hålla tummarna att både han och vår andra lärare kommer).
Så hem lite halvt stressad eftersom vi skulle på en ny husvisning, som visade sig inte vara någonting av intresse tyvärr.
Men nu har vi i alla fall lagt bud på huset som jag visade här på bloggen, så vi får väl se vad som händer med budgivning osv. *ler*
Jag vill ha det huset, har som redan flyttat in i tanken.
Att få mer mersmak kan vara en bra sak! *skratt* Kan liksom vara meningen oxå!
Hmmm, kanske lät fel, men det jag menar är att det kanske var meningen att vi skulle få mersmak för huset just för att det skulle vara så perfekt för oss *ler*
Stor Kram
Karin

1 kommentar:

Miapuh sa...

Tjoho stumpan!
Läget? Oh vad mysigt hus, när flyttar vi in? :)

Kramis kramis